Elisia Posted May 17, 2007 Report Posted May 17, 2007 Hello.I am a Portuguese citizen studying architecture abroad and I am seeking employment in Portugal. In particular I want to do a temporary internship. I was hoping someone could fill me in on the expectations of the country. I want to especially know what is the expected salary for an intern student with about 2 years of work experience.If you have some insight into this I would love to hear from you.Thanks!Here is my shot at typing this message in Portuguese! Está é a minha tentativa em traduzir esta mensagem em portuguêsOla Eu sou uma cidadã portuguesa mas com residência no estrangiro. e eu estou procurando emprego em Portugal. A minha intenção e encontrar um estágio de verão em Portugal duranto um período provisório. Eu estava esperando que alguém poderia me explicar as expectativas do país. Eu quero saber especialmente o que é o salário previsto para um estudante com aproximadamente 2 anos de experiência de trabalho. Se você tivesse alguma estivir informado no assunto eu gostava de ouvir-se de você. Obrigada! Quote
Recommended Posts